Pomoc

Jak zamówić program?

Program można zamówić przez nasz sklep internetowy lub poprzez wysłanie wypełnionego formularza zamówienia (pobierz) na faks (nr 61 666 00 27) bądź e-mail biuro@eko-soft.pl. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo fakturę pro forma, po której opłaceniu wysyłamy plik licencji na wskazany adres e-mail.

Czy na program jest wydawana licencja?

Tak, nasze oprogramowanie posiada licencję. Licencja jest bezterminowa, czyli jednorazowo zakupiony program nie ma ograniczeń czasowych. Certyfikat legalności oprogramowania jest wysyłany pocztą po zakupie programu.

Czy aktualizacje są płatne?

Przy zakupie programu otrzymują Państwo roczny pakiet aktualizacji. Jest to gwarancja zgodności z obowiązującymi przepisami. Po upływie roku okres aktualizacji można przedłużyć. Przedłużenie rocznego pakietu aktualizacji wynosi 70% ceny podstawowej, pod warunkiem zakupu przed upływem ważności poprzedniej aktualizacji.

Czy można sprawdzić program przed zakupem?

Jak najbardziej, nawet do tego zachęcamy. Na naszej stronie są do pobrania aktualne wersje demonstracyjne, zgodne z obowiązującymi przepisami. Wszystkie uzupełnione przez Państwa dane zostaną zachowane po zakupie pełnej wersji.

Jakie są ograniczenia wersji demonstracyjnej?

W wersji demonstracyjnej wszystkie wydruki posiadają w tle napis „Wersja demonstracyjna”, nie ma możliwości eksportu do formatu .doc (MS Word). Jest również ograniczenie liczby wpisów, natomiast nie ma ograniczenia czasowego.

Jak zamienić program z wersji demonstracyjnej w pełną?

Po otrzymaniu pliku licencji, należy go wczytać do wersji demonstracyjnej zamawianego programu poprzez panel Opcje › Wczytaj plik licencji. Następnie program przechodzi do wersji pełnej bez ograniczeń.

Czy są instrukcje do programu?

Tak. W wersjach demonstracyjnych każdej wersji programu jest zawarta instrukcja użytkowania w panelu „Opcje” lub w menu "Start" Windows

Czy jest oferowane wsparcie merytoryczne?

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne wsparcie merytoryczne dotyczące przepisów z dziedziny gospodarki odpadami. Pytania mogą Państwo zadawać telefonicznie bądź przez e-mail. Nasz zespół specjalistów ds. przepisów odpowie szczegółowo i rzetelnie na Państwa.

Jak wystawić KPO?

Wystawianie kart przekazania odpadu odbywa się w module – Ewidencja ->Karty ewidencji odpadów. Najpierw należy założyć kartę ewidencji odpadu dla wybranego kodu. Kartę przekazania odpadu (KPO) wystawia się w momencie wybrania czynności „Przekazanie” w karcie ewidencji odpadu. Dla przekazania odpadów należy wybrać kontrahenta ze zdefiniowanej listy bądź wprowadzić nowego. Należy również wybrać rodzaj transportu (własny, odbiorcy, firmy zewnętrznej). Powyższe dane są niezbędne do prawidłowego wygenerowania karty przekazania odpadu. Zakładka „Karty przekazania odpadów” przedstawia listę wszystkich wystawionych KPO, z tego poziomu nie ma możliwości wystawienia nowej karty.

Jak rozpocząć pracę z programem?

W celu rozpoczęcia pracy w programem należy założyć firmę oraz oddział w zakładce „Firma”. Należy wprowadzić tam podstawowe dane takie jak, adres, NIP, Regon, telefon itp.

Czy można zamienić zakupioną wersję programu na inną?

Jest możliwość przejścia na bardziej rozbudowaną wersję (np. z Wytwarzanie na Przetwarzanie), wystarczy dopłacić różnicę w cenie. Wszystkie dotychczas wprowadzone dane zostaną zachowane.

Czy jest możliwa praca na kilku stanowiskach?

Tak, istnieje wersja sieciowa programu. Jest ona dostępna do pobrania dla naszych klientów. Prosimy o bezpośredni kontakt w celu uzyskania dostępu. Standardowa licencja pozwala na pracę na dwóch stanowiskach. W każdej chwili można przejść z pracy jednostanowiskowej na sieciową.

Wyślij

Wersja demo oprogramowania Eko-Soft

Po wypełnieniu poniższego formularza na adres e-mail wyślemy link do pobrania wersji demo.

Pobierz DEMO

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość z linkiem do wersji demonstracyjnej programu.

Zamknij

Przepraszamy, wystąpił błąd.

Prosimy spróbować ponownie za kilka sekund i/lub sprawdzić połączenie z internetem.

Spróbuj ponownie